Από την Σταυρούλα Κρίκη, 
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος
Smoothie Ρόδι – Μπανάνα...

Υλικά για 2 άτομα.

1 φλιτζάνι γάλα της επιλογής σας
½ κεσεδάκι στραγγιστό γιαούρτι 2%
2 ώριμες μπανάνες
1 φλιτζάνι σπόρια από ρόδι (κατεψυγμένα από το προηγούμενο βράδυ)
2 χουρμάδες

Εκτέλεση

Προσθέστε το γάλα, το γιαούρτι, τους χουρμάδες, τα σπόρια ροδιού και τις μπανάνες σε ένα ισχυρό μπλέντερ*. Χτυπήστε μέχρι το σμούθι να είναι λείο και τα σπόρια του ροδιού να έχουν ενσωματωθεί πλήρως στο μείγμα.

*Εάν δεν έχετε ισχυρό μπλέντερ, τότε μπορείτε στη θέση από τα σπόρια να χρησιμοποιήσετε το χυμό από ένα ρόδι μαζί με μερικά παγάκια.

Διατροφική ανάλυση: 259 θερμίδες, 2,5 γρ. λιπαρά (κορεσμένα 0,9 γρ.), 10 γρ. πρωτεΐνη, 54 γρ. υδατάνθρακες, 7 γρ. φυτικές ίνες, 38 γρ. σάκχαρα
Πηγή